מה זה NLP ואיך זה יכול לעזור לך?

NLP זו שיטה להשגת מטרות ולמצוינות אישית, שבאמצעות תקשורת עם התת-מודע מאפשרת לנו לשחרר חסמים רגשיים ואמונות מגבילות, להחליף דפוסי התנהגות מעכבים במקדמים, להתמודד עם פחדים וחרדות, ולחזק את הביטחון העצמי והאמונה ביכולותינו.

מה מייחד את ה-NLP משיטות אחרות?

שיטת ה-NLP משלבת שלושה סוגי מדעים- נוירולוגיה, בלשנות ומדעי ההתנהגות. היא מתמקדת בעבודה עם תת-המודע תוך שיח ועבודה חוויתית עם הדימיון, ומאפשרת ליישם שינויים ולהשיג מטרות בתוך זמן קצר, גם במקומות ששיח רגיל לא סייע בכך.

האם מדובר על דימיון מודרך?

לא. ב-NLP נעשה לעתים שימוש בדימיון מודרך, אבל בעוד שתי השיטות עובדות עם הדימיון, יש ביניהן כמה הבדלים מהותיים, דימיון מודרך, לדוגמה, הוא תהליך פסיבי שמועבר על-ידי המנחה, ואילו ב-NLP ישנה השתתפות אקטיבית של המונחה בתהליך ולפיכך הוא עוצמתי יותר. כן, ב-NLP יש כלים נוספים מעבר לעבודה עם הדימיון.

איך נראה תהליך NLP?

תהליך NLP אורך כ-12-16 מפגשים (לעתים מעט פחות או יותר), ובנוי מ-4 שלבים:

בשלב הראשון נגדיר היטב את המטרה הרצויה לך, כך שלתהליך יהיה פוקוס ברור ואת תוכלי למדוד את ההצלחה שלו.

בשלב השני נחל בעבודה על העבר – על ניקוי המשקעים, החסמים והאמונות המגבילות שצברת במשך השנים. אותם הדברים שעומדים בדרכך אפילו אם ביום-יום את כבר כמעט שלא חושבת עליהם.

בשלב השלישי נעבוד על מה שקורה כאן ועכשיו – על חיזוק משאבים כגון ביטחון ואמונה עצמית, אהבה וקבלה עצמית, חוסן רגשי ופיתוח כישורי תקשורת בינאישית.

בשלב הרביעי נתמקד ביצירת העתיד הרצוי לך – ניצור את ההנחיה המתאימה בתוכנת הוויז האישית שלך – התת-מודע, כך שיהיה לו ברור לאן לקחת אותך.

סיפורי הצלחה

ת. היתה צריכה לשאת דברים מול קהל בסוף השנה. בכל שנה היא היתה משקשקת מפחד והמילים היו מתבלבלות לה, והשנה בעזרת תרגיל NLP פשוט ועוצמתי החוויה שלה היתה שונה לגמרי:

ע. הושפע עמוקות מיחסים מעורערים עם מנהל חדש, ותרגיל NLP שעשינו העניק לו את האומץ והביטחון הדרושים ליצירת מפנה במערכת היחסים:

אילנה התגברה על חרדת בחינות שליוותה אותה מאז היסודי לאחר שני תהליכי NLP ממוקדים להתמודדות עם הנושא, וסיימה בהצלחה את המבחן לתואר!

הרומן שלי עם NLP

כשהתחלתי ללמוד NLP בתחילת 22 כבר הייתי מאמנת כ-14 שנה.

אבל למרות כל הידע, הניסיון וההישגים שצברתי, הרגשתי שמשהו עדיין חסר, שיש דברים מסוימים, כגון שחרור מאמונות שנטבעו בילדות או חרדות ספציפיות, שהכלים שבידי לא נותנים להם מענה מספק.

גיליתי עולם חדש ומדהים, ובכל פעם שביצעתי תהליך NLP עם מתאמן/ת, הופתעתי מהתוצאות.

מאז הוסמכתי כמאסטר ב-NLP, וכיום אני משלבת את ה-NLP עם כלים נוספים שפיתחתי במשך השנים, לקבלת התוצאות הטובות והמדויקות ביותר עבור המתאמן/ת.

הצלחות נוספות

רוצה לבדוק אם זה מתאים גם לך?

שלחי לי פניה ואהיה בקשר בהקדם 🙂

* הפניה לנשים וגברים כאחת.

גלילה לראש העמוד